Linkbuilding a seoAnalýza, SEO, klíčová slova

jednoduchá tvorba webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 21:17 v kategorii Novinky, přečteno: 45x

Cílem SEO je , bez návštěv je jakkoliv nádherný web nebožtík a bude na nic.Nemusí být důležité zda návštěvník přichází z google, mohou být i další vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., nato tu máme socialní sítě jako fb, youtube, pinterest.com a miliony jiných realizovatelných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a ustavičně jsou) Podmínkou seo, či spíše, faktory usměrňující hodnocení webu a dohromady i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text především. Na druhé straně právě už bývá zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný skutečnost. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Můžeme uvidět, že google klade v první řadě největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je obtížné, lidé (pravděpodobně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na